Kolejny z naszych treningów ogólnorozwojowych ukierunkowaliśmy na wzmocnienie nóg i mięśni brzucha oraz grzbietu. Piłki lekarskie to doskonałe "narzędzie" do tych czynności, trening z nimi wymaga również dobrej koordynacji i dodatkowo wzmacnia mięśnie obręczy barkowej.

Trening rozpoczynamy od rozgrzewki biegowej, połączonej z ćwiczeniami mającymi na celu "rozruszać" planowane do ćwiczeń partie ciała. Zadania te wykonujemy zarówno w ruchu jak i w miejscu. Kolejna część naszego treningu to zadania stacjonarne w parach, z wykorzystaniem piłek lekarskich.

  • Podania z przysiadem,
  • Podania ze skrętem tułowia,
  • Podania z barku,
  • Podniesienie piłki z przysiadu i wyrzut piłki z wyskokiem w górę,
  • Podania w siadzie równoważnym,
  • Brzuszki z piłką i bez piłki,
  • Podania ze skrętem tułowia w przyklęku,
  • Podania z leżenia przodem,
  • Ćwiczenia oporowe na mięśnie brzucha.

Całość zadań kończymy oczywiście porcją ćwiczeń stabilizacyjnych. Zapraszamy na montaż filmowy z treningu z piłkami lekarskimi.

Pozdrawiam - Marek Mróz.

Niniejszy wpis nie jest sponsorowany. Poniżej zamieszczam ciekawe linki afiliacyjne do najlepszych książek o treningu biegowym oraz o pasji biegania. Dokonując z nich zakupu, wesprzesz rozwój bloga. Dziękuję.

  1. Biegowa Rewolucja - Jak biegać dalej, szybciej i unikać kontuzji - kupisz tutaj,
  2. Jak biegać zdrowo - kupisz tutaj,
  3. Urodzeni Biegacze - kupisz tutaj,
  4. Czas na Ultra - kupisz tutaj,
  5. Zakochaj się w bieganiu - kupisz tutaj,
  6. Osobisty dziennik biegacza - kupisz tutaj,
  7. Slow Jogging - kupisz tutaj,
  8. Samo sedno - Ultramaratony - kupisz tutaj,
  9. Run & Cook - kupisz tutaj.

PRZYJACIELE

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.